[silindi] Kızlar daha önce çok post açtım bu konuyla alakalı ama elimden bişey gelmiyor ne yapacağımı şaşırdım.. 17 haftalığım 10.haftadan beri aralıksız kanama kahverengi lekelenmem var günde 3 progestan alıyorum bugün de proluton vuruldum az önce yine kırmızı kan ben anlamıyorum neden oluyo noluyo ama iyice yıprandım çok zormuş çokk 😭 bu arada sabahtan beri de karnım taş gibi sert kasıklarım sızlıyo ben 2 3 gün oluyo demir ilacına başladım şişliği ona yordum hani kabızlık falan ama kanama da olunca korktum ne düşüneceğimi şaşırdım artık...
Ozlmslm [silindi] rabbim yar ve yardımcınız olsun çok zor süreçler allahım hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Pinksmile [silindi] seni çok iyi anlıyorum. Ben de uzun süren kanamalar yaşadım. Çok sinir bozucu ve yıpratıcı. Bol bol dinlen, yat imkanın varsa. Yorgunluk, ayakta kalmak çok tetikliyor. Ben iki günde bir proluton vuruluyorum. İnşallah sana da şifa olur
[silindi] Pinksmile Allah razı olsun gerçekten zor bir durum ama çocuklarımız için tüm zorluklara değer..Akşamüzeri ani sancı ile acile geldim sancı başlamış durdurmaya çalışıyorlar lütfen bana dua edin
Pinksmile [silindi] her şey yoluna girer sen iyi düşün. Ben de 1 hafta yattım hastanede sancı ilaçları verirler şimdi, serum bağlarlar toparlarsın inşallah. Allah yardımcın olsun. Güzel şeylerin hayalini kur.
[silindi] Pinksmile inşallah hep bebeklerle konuşuyorum güçlü olun sabırlı olun içerde kalın diyorum atlatıcaz inşallah
Deletedmom386 [silindi] Doktoruna görün bence. Bende o haftalarda kasık ağrıları çektim cok önemsememiştim. Kanamam olmamıştı ama kaybetmeden 1gün önce karnım sertleşiyordu akşamdan sabaha kadar öyle olunca 19haftalık bana bu sertleşmeler erken gelmişti ce hasaneye gittiğimde rahimde kasılma var ve rahim yumuşamış dediler ve sonradan kanamam oldu ve düşürdüm bebeğimi doğurarak. Sen önlemini al inşllah seninki sorunsuz biter
[silindi] Deletedmom386 ben de daha önce yaşamadım bilmiyordum ama şuan yatış verdiler durdurmaya çalışacaklar Rabbimin takdiri dua etmekten başka elimden bişey gelmiyor inşallah tutunur yavrularım inşallah benimle kalırlar
Deletedmom386 [silindi] Son yazdığından sonra mı yatırdılar 😦 Canım benim Allah yardım etsin kucagına almayı nasip etsin. Sen stres yapma dua et