Kaderdurusamet Arkadaşlar 39.haftama girdim nst de sancilarim bu sekilde ama hiç acılmam yok anlayan bilen varmı
Hamileanneler_25 Kaderdurusamet internete hizli resim yaz oraya galeriden nst fotosunu seç koy link çıkacak aşağıda iki tane o linkleri kopyala buraya yapıştır bakalım canım