Elmasecrin2 ben 5.haftamdayım, doktora gittim 1 gece yatırdılar beni, şu an dinlenmemi, kanamanın içten geldiğini söylediler. Serum, iğne, fitil ve kan aldılar o gece. Benim kanım da pembemsiydi. Şu an da iğne kullanıyorum progeston. Ve ilaç alıyorum yine progeston. Çok şükür şu an da yok gibi yarın kontrolüm var. Bence yerleşme kanaması diyene pek de inanma. Ben telaş yaptığım için doktora gittim ve rapora düşük tehdidi yazmış. Doktora gitmeni öneririm. Bazen her kan yerleşme kanaması olmuyor.