Dududogan07 Çoğul gebeyim 1,5 ay önce tsh hormonum 0,60 dı şu an 12 haftalığım ve 0,32 gitgide düşüyor doktorum dahiliye kontrol dedi başına gelen var mı 🤦♀️
Asel58 Dududogan07 benim de düşüyordu sürekli. Endokrin kontrolünde gebelikte kullanılabilen troit ilacı kullandım.
Eslem0101 Dududogan07 bende gebeliğin başında ikizlere hamileydim birinin kalp atışı oluşmadı şuan tek bebekle 11 haftalık hamileyim cuma günü benim de tsh düşük cıktı endokrine gönderdiler acil olarak usg ve kan tahlilleri iştendi kan verdim ama usg için Persembe günü gidicem bende çok merak ediyorum ne olacak diye umarım bebeklerimize bi zararı yoktur
Hamileanneler_25 Dududogan07 benimki de düşüktü ilk haftalar da dahiliye gönderdi doktorum 4 ay boyunca düzenli olarak her ay kan verdim tsh bakıldı ilaç verme gereği duymadı kendiliğinden yükselir zamanla normale döner dedi . 0.09 du benim düşüklüğü 0.23 0.43 derken git gide normale döndü en son 1.5lara çıkınca bida kontrol istemdi 2.5 sinir değermiş zaten 1.5 altında olmayacakmış . Bebeğin beyin gelişimiyle alakalı çünkü önemli bisey
Asli1716 Dududogan07 endokrine gittim 2 ayrı ilk trimesterde olabilir dedi 16 haftada artmaya başladı şimdi düzeldi ilaç vermedi bana 2 endokrin doktoru
Dududogan07 Asel58 ne zaman başladınız kaçıncı ayınızdasınız bi sıkıntı olmadı umarım tedirgin oldumda biraz 🙏
Dududogan07 Eslem0101 çok geçmiş olsun bende kontrol için yarın dahiliyeye gidicem merakla bekliyorum
Asel58 Dududogan07 12 haftalıkKen filan basladım.önceden de troit sorunum vardı. 2 ay kullandım normale döndü ilacı bıraktım. Aylık kontrol kanı veriyorum şimdilik Bi sorun yok.
Eslem0101 Dududogan07 saol canım sana da geçmiş olsun gelişmelerden beni haberdar et insallah guzel haberlerle gelirsin 🤲
Seyma_Eren Dududogan07 canım benimde düşüktü doktor endokrin bölümüne yönlendirdi, gitmeden tekrardan kanıma baktırdım yükselmişti, genelde ilk zamanlar düşük oluyormuş ama 3 aydan sonra yükseliyormuş
123098 Merhaba bendede var tsh düşükşüğü ilaç içiyorum bebeğime bişey olur diye korkuyorum siz doğum yaptınız bebeğiniz nasıl