dhmiclk Arkadaşlar 37 haftalik hamileyim az önce aşağıda çok baskı oldu adim atamadım sizce de öyle oluyormu
Bebisim_1208 dhmiclk 35 den beri hep oyleyim cnm şimdi 37 olduk ama daha kötü yani birde hareket azlığı var sende de oluyor mu
Merve_osman dhmiclk az önce o baskı yaptı ben köfte yoğurdum inatlaştım sancımla acayip canımı yakıyor ama dayan merve diyorum az kaldı 😊
Bestte9989 dhmiclk benim 34 haftalık geçen haftadan beri ara ara oluyo normal herhalde son zamanlara yaklaştık artik
dhmiclk Bebisim_1208 aşağıya çok baskı oluyor bendede En çok aşağıda haraket ediyor bi an adım atmada zorlandim
Lindam dhmiclk en son p.tesi gittik doktora o zaman kanala yerleşmemişti. Doktor yerleşir normal Doğum olur dedi.
dhmiclk Yasmnglr54 evet bendede öyle oldu az önce adim atamadim bi ağrı girdi birden allah yardımcımız olsun