Kızlar 37+6 gebeyım dun aksamdan berı kendımı hıc ıyı hıssetmıyoeum mısem cok fena sankı mısemın uzerınde tas var bsy yıyemıyorum ıcemıyorum dırek mıdeme ınıyo mıdeme oturyo gbı gelıyo yedıklerım agImdan gelıyo asıtlenıyo benım gbı olan var mı varsa yazar mı lutfen fen