Kızlar ben isteyerek 1 ay sonra gebe kaldım doktor arayışına falan girdim derken bir tane doktor buldum. Çok fazla araştırmamın nedeni 23 yaşında ve inanılmaz korkan ama bir o kadar da evlat sahibi olmak isteyen biriydim. Kendi doktorumla yollarımız kesişti ve aslında sorunsuz güzel bir hamilelik geçirdim. Son zamanlarda özellikle 36. Haftalarda adım atarken kasıklarıma mı desem genital bölgeme mi desem iğne saplanıyordu sanki. Ertesi gün doktora gideceğim için bir de yatınca geçip yürüyünce olduğu için pek önemsemedim. Sabah oldu doktoruma gittim çatalda baktı ve açılma sancısı çektiğimi söyledi(3cm olmuş) serum aldım ve 1 hafta daha bekletelim en azından dedi doktorum ve 1 hafta progestan kullandım. Bu seferde gel gelelim 3 cmden fazla açılmam olmadı. Buralarda bir doktora gitmek istedim bi gün saçmalayarak. Alttan baktı ama elini baya soktu ve o gecesi kanamam oldu.(hala daha o hastanenin önünden geçemem korkudan) gece acile gittim ve açıklık kanaması olduğunu zorlandığımı söyledi. Normal doğum istememe rağmen inanılmaz bir korku yaşadım ve sezaryen doğuma yaklaştım kafa olarak. Eşim o korkularımdan sonra kendi doktorumu arayarak sezaryen yapalım hocam çok korkuyor demiş. 39+1 de öğlen 12 de bana haber geldi ve hastaneye yatışım yapıldı. 14:48 de de melek oğlumu kollarıma aldım. Genel anestezi olmak istedim korkularımdan dolayı bir de acele sezaryene alındığım için. 6 saat sonra ayağa kaldırdılar ve gidip gelip yüzüne bakıyordum. O kadar güzel bir his ki hala daha yüzüne bakıp çok seviyorum. Rabbim tez den hepinizi kurtarsın inşallah 🙏🏼😍