Kizlar merhaba 😘 daha 6haftalik hamileyim ama göbeğim büyümeye başladı bu gün otururken farkettim pantalonum baya sıkıyor düğmelerini açarak oturdum normalde 36bedenim üzerimdeki pantolon 38bedendi buna rağmen baya sıktı 🙄daha büyümesi için biraz erken değil mi sizce de normal mi bu sizce kaçıncı haftada yada ayda büyümeye başlamalı