Smybgrack Arkadaşlar 21 haftalık gebeyim sol diz kapağımın alt arka baldırımda aşırı bi ağrı var yürütmüyo çok acıyo hastNete gitsem bacak ağrısına nasıl müdahele ediyolar ne yapmam lazım
Cigdemm44 Smybgrack kıramp mı giriyo yoksa sürekli bi ağrı mı var? Kramp hamilelikte normalmiş benimde bacağıma kramplar giriyo bebişler bizim depolardan kullandığı için oluyormuş ama sürekli ve uzun ağrılarsa bi doktoruna sor derim
Cigdemm44 Smybgrack kontrolün yakınsa gidince doktoruna sor ama çok şiddetliyse acilden giriş yapıp sor bence
Smybgrack Cigdemm44 kontrolum yakın değil canım acile gitmeyi düşünüyorumda bu sefer normal deyip gönderirlerse diye gidemiyorum
Cigdemm44 Smybgrack sen bilirsin canım için rahat etmiş olur ama kramp da olabilir dediğim gibi🤷♀️internetten de bi bak bence en azından fikir edinirsin duruma göre evham yaparsın 🙈😂