Merhaba 33+4 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ve 35 haftalık gibi olduğumu söyledi karnım büyümüş 🙈kızımda 2400 olmuş oda 35 hafta ile uyumlu dedi 🤔kilo alma dedi ama nasıl kilo almayım durduramıyorum ki kendimi 😂var mı benim gibi Bi durumu olan 😃