Aydeniz09 Kızlar 7 haftalık hamileyim. İnanılmaz derece kabızım bayılmak üzereyim artık. İlaçda alamıyorum . Acil bir çözüm önerisi olan varmı
P_6 Aydeniz09 kuru kayısı üstüne boool su iç. Kesinlikle her gün kefir iç sade içemiyorsan meyve karıştır armut gibi mesela. Ve bağırsakların başladığı nokta yani göğüs ve karın arasına dairesel hareketlerle masaj bende işe yarıyordu. 12. Haftadan itibaren kan ilacı içmeye başladım herşey halloldu
Gzdgzdkrt Aydeniz09 canim ben 24 haftalık hamileyim ve bende hamileliğimin başından beri aşırı kabızım. Tavsiye üzerine önerilen tüm yiyecekleri denedim ve işe yaramadı eminim sende de yaramıyodur 😊 bunun üzerine doktoruma gittim ve bana( Magnesie Calcinee SABA 400 mg süspansiyon toz ) verdi. Bunu hamileler kullanabiliyo :) suya karıştırıp içiyorsun ve hiçbir zararı yok :) 9.haftadan beri kullanıyorum ve tavsiye ederim 👍🏻👍🏻❤️ Tabi yinede doktoruna danış canim 😇
Bestte9989 Aydeniz09 benim bhldugum tek çözüm sabah aç karna bir bardak kefir hamilelikten öncede vardı kabızlık hamilelik olunca daha fena oldum tek bulduğum cozum bu çokta işime yaradı tavsiye ederim
Sweetblonde88 Aydeniz09 doktora danışın duphalac şurup en iyisi en masumu. Gıdalarla olmuyor maalesef
VILMA Bir kaseye zeytinyagi ve icine kuru incir bur gün beklet sonra ac karnina duzenli olarak ye cok faydasi var
Kadis26 Kuru kayısıyı haşlayıp blendırdan geçirip aç karnına iç arkasından bol su iç bende 24 haftalığım bende sürekli kabızlıkla uğraşıyorum bu şekilde yapıyorum
Mrym005 Kadis26 Benim de kabizligim oluyordu muz yiyince bi kaç saat sonra geçiyordu. Ama bal kabagi çok etkili ben küçükken de kabus olunca annem bal kabagi yedirirmis 😊
hulya4627 Kabız olduktan sonra söylenen gıdaların Hiç biri bir işe yaramıyor malesef sürekli kabızsan dikkat ediceksn kendimden biliyorum doktorum duphalac şurup verdi sabah akşam aç karına içiyorum akşam rahatlatıyor hamileler de kullanıyor
Aydeniz09 hulya4627 sürekli kabız değilim. İlk defa böyle oldum o yüzden çaresiz kaldım fazlasıyla ne yaptıysam işe yaramadı
Naime4049 Aydeniz09 canım ben hamilelikte öncede kabızlık ve basur sorunum vardı ilaç kullanıyorum hamile kaldıktan sonra hiçbirşey yapamadım doktorum bana her gün bir kase yogurt yememi söyledi köy yogurdu olsun dedi mümkünse süt al evde mayala dedi ben deniyorum işe yaradı sana da tavsiye ederim