Merhaba,hanımlar
Ben evleneli neredeyse 4 yıl olucak,bu 4 yılda 1 kilo almışım,42 kiloyum şimdi,boyum 1,55 .Çocuk için uğraşıyorum.Dr bana 45 kilo olmalısın,çok zayıfsın diyo,ama ne yapsamda kilo alamıyorum .Hızlıca kilo almam için ne yapa bilirim?Bu problemle karşılaşanlar nasıl kilo aldınız,paylaşırsanız sevinirim 😊