Naaagihannnn Kızlar 33 hafta diebiliriz donemime bugun kontrolum vardi alttan muayene oldum rahim uzu nlugu kisaligi die ayni durumu yasayan varmi?
Naaagihannnn cansuaydin evet ole aman aman bi agri olmadi ama hani sanki alttan muayene icin biraz erken gibi geldi bana o yuzden sormak istedim
Naaagihannnn Lindam Fazilet2232 bende sasirdim rahim uzunluguna bakalm dedi ben 15 gun snraki kontrolde yapsak dedim ozman olmaz smdi gerekli dedi ve muayene oldum acikcasi tedirginde oldum
MelekEzgi Naaagihannnn Gebeliğimin başından beri ben ara ara hep oldum vajinal ultrasonla muayene rahim ağzı uzunluğu için. Hiç bir zararı yok içiniz rahat olsun. Vajinal ultrasonda haftanızın küçük ya da büyük olmasının önemi yok çünkü zararı yok. Gerekli görüldüğünde bakılır.
Fazilet2232 Naaagihannnn hım acaba detaylı ultrason yaptırdınızmı onla alakalı olabilir detaylıda bakmışlardı rahim yüksekliği gibi bişeye Normal demişti ama alttan muayene olmadım hiç
Aycalya Bende 14 de falan oldum bi kez sadece uzunluğa kısalığa bakıldı ama kanamam olmuştu hafif o yüzden bakıldı şimdi 27 hafta oldu Şükür bi sorun olmadı
Naaagihannnn Ay iyi bari ya valla icim rahatladi kizĺar cok saolun bian icin gercekten tedirgin oldum hic beklemedgm birseydi ama icimi rahatlattiniz cok saolun 👍 rabbim hepimizin yardimcisi olsun hayirli dogum nasip etsin ins 🤲
Naaagihannnn Fazilet2232 ben detayli ultrasonu yaptirdim bebek icin hersey yolunda dediler. Ama genel olarak yapilmis kizlarinda soledigi bu sekilde o yuzden evhamim gecti 😊
Fazilet2232 Naaagihannnn anladım yapılıyo demekki stres yapmayın aslında bende yapılsın isterdim merak etmiyo değilim normal doğuma uygunmuyum diye ☺️
Naaagihannnn Fazilet2232 onceden haberm olsaydi belki korkmazdm kendimi hazrlar arastirirdim ole pat die alttan muayene diyince insan korkuo ne alaka ya bsey olursa die 😀 hamileligin hangi haftasndasin bilmiorum ama doktrnla konusup yaptir istersen gerci ben cok bsey anlamadim rahim uzunlugu dedi rahat olablirsin dedi iyi bisey herhalde 😀 madem istiosun yaptir istersen
Fazilet2232 Naaagihannnn Aynen iyi bişeydir kötü bi durum olsa derlerdi ☺️ 35 haftadayım az kaldı benimde herkes heran olabilir diyo😄😄 korkuyorum zaten hiç o topa girmiyim bence
Feyza_Anne Ben de 35 deyim geçen ne zaman çatı muayenesi yapıcaz dedim 38 de bakıcaz dedi bana doktorum
Naaagihannnn Fazilet2232 evet az kalmis saglikla dogsun ins 🤲 bence sen hic ses etme uyuyan afacani dürtme 😀
Feyza_Anne Naaagihannnn ama benim bildiğim alttan muayene doğumu tetikler neden öylr erken baktı ki ne alaka