Asdf Kızlar gece tırnak acısıyla uyandım daha önce hiç böyle birşey gelmedi başıma 27 haftalık hamileyim aşırı derecede ayak paş parmağim agrıyo ne yapmam gerektiği konusunda fikri olan varmı?
zynppp Asdf bir kovaya ılık su yap içine biraz sirke koy ve beyaz sabun koy içinde beklet ayaklarını ben öyle yapıyorum iyi geliyor
Aysegulserdar Asdf canım tırnağını etin gözükmiycek şekilde kesmen lazım eğer çok kısa kestiysen tırnağın uzadıkça batmaya devam edecek birde ayakkabı seçimin çok önemli eğer parmaklarını sıkıyorsa oda yapar şuan senin yapabileceğin birşey yok bi kuaföre gidip pedikür yaptırman lazım tabi temiz biyer olmasına çok dikkat et kendin temizlemeye çalışma allah korusun enfeksiyon kaparsın birde doktora danış canım hastanelerdede tırnak batmasına yardımcı oluyor şimdiden çok geçmiş olsun 💐
YaseminErol Asdf ben bu acıyı çok çektim acılı operasyonlar da geçirdim ama sonunda tedavimi kendim buldum. Ayağımı sıcak suda tırnağım iyice yumuşayan kadar bekletiyorum. Tırnak yumuşayıp esneyince batan kısmı kürdanla kaldırıp kürdanı araya sıkıştırıyorum. Biraz ağrılı oluyor ama tırnak o sırada esnek ve nemli olduğu için kürdanın kaldırdığı şekli alıyor ve o şekilde kuruyor. İyice kuruyup esnekliği geçtiğinde kürdanı çıkarıyorum ve artık batmıyor. İstersen o bölgeyi bu işlemden sonra oval bir şekilde iyice törpüleyip tekrar batmasını önleyebilirsin.
GzdeNurYldz Bence hemen pediküre git, sagolsunlar güzelce kesip temizliyorlar, benim yıllardır vardı düzenli olarak gidince oluşmuyor şimdi.