Aso1212 Kızlar 8 haftalığım öncesinde hıc bi sorumum yoktu şimdi mide bulantısı ile başım dertte gece gündüz kusamıyorumda sadece mıdede agrı bulantı var tavsıyeniz ne Olur ne yapim ben 🤢😖
Kubra_s Aso1212 ben 13. Haftaya kadar çektim yogurdu tuzla ye birde elma sabah yataktan kalkmadan önce bir kaç tane beyaz leblebiye ve kendini şuna inandır az kaldı geçicek bana ilaç dahi etki etmiyordu 6 kilo verdim o dönemde
Reyhan373 Aso1212 bende aynı durumdayım birde ne yatsam oluyor ne otursam napçağımı şaşırdım bulantı var ama çıkan bişi yok 😔
Ipekseyda23 Aso1212 ben her şeyi denedim ne yazık ki gecmiyo 33 haftalik oldum şuan halen daha bulantı hapı kullanıyorum kuru kahve bastırıyor sadece oda çok kısa bi süre ama kansızlık yaptığı için zararlı 😑
Hduygu Aso1212 15. Haftamdayım hala çekiyorum ben çözüm bulamadım her yolu denedim . Kraker tuzlu yiyecek ilaçlar .hiçbiri işe yaramadı malesef
Aso1212 Kubra_s Medpamıd içmemin bebege bi zararı olmadıgını soluyorlar ben doktoruma sormadan içmek istemıyorum sence varmıdır zararı ? Cok berbat bısey bu beni geceleri uyutmuyor artık
Kubra_s Aso1212 bir saglıkçı olarak söyleyeyim kesinlikle önermiyorum dr önerebilir ama kullanma zofer iç daha iyi prilam dr diye bi ilaç var gebelik için ama hafif kalıyor genelde bence direk zoferi sor
Klc2727 7 haftalıkkenden belli miyde bulantılarım vardı ne yaptısam geçmedi doktorum zofer yazdı onla biraz geçti ama 6 ay boyun ca kustum sadece zofer geçirdi şimdi 37 haftalık oldum yine başladı bulantılarım Allah yardımciniz olsun bulantı çok kötü 😔😔😔😔
Ipekseyda23 Kubra_s bende zofer kullandım 6. Aya kadar şımdı de prilam kullanıyorum gece uyumadan 2 tane aliyorum
Belinay_AliEge Bende şuan 6+1 Olduk 3 gündür şiddetli bulantılarım başladı ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum ne yesem kusuyorum halim kalmiyo çok zor Rabbim cumlemize kolaylik versin 🤲🏻🎀
Kubra_s Ipekseyda23 6. Aydan sonra zoferi bıraktırıyorlar zaten kemoterapi görenler için olan bir ilaç prilam işe yarıyorsa sevindim
Ipekseyda23 Kubra_s doktorum bırak felan demedi aslında devlet ödemediği için ilaç değişikliği yaptım ben 🤣
Kubra_s Ipekseyda23 normalde olması gereken o 6. Aydan itibaren ya yarım içirirler yada bıraktırırlar 😂
Cerensultan Aso1212 limon leblebi bastiriyor ama bende pek ise yaramadi hamile kaldigimdan beri ksuuyorum. 37 haftadayim ve hala devam ediyor