Arkadaşlar ben daha 10+6 haftalığım daha şimdiden oturunca sanki kuyruk sokumuma belime çivi saplıyorlar hafif eğilsem kramp giriyor daha karnım bile şişmedi neden bu ağrı bi kaç gündür daha fazlalaştı adet olacakmışm gibi karın sancıları kasık sancıları bacaklarım ağrıyor böyle bişey şimdiden çok Fazla değil mi neden acaba benim gibi olan var mı çok stres yapıyorum kaynanamda kalıyorum şuan tatildeyiz kanepe de yatıyorum kanepeyi hep kendim çekip açıyorum bana bir kere bile demiyor ben açayım ama bazıları var her iş yapıyor yine de bişeycikler olmuyor benim bel beni mafetti