Merhaba hanımlar. İlk gebeliğim preeklampsi ile 34 haftada 1890 gr doğum yapmıştım çok şükür kızım hiç küveze girmedi şuan 3 buçuk yaşında. Velhasılkelam şuan 37 haftalık gebeyim 34 haftadan sonrasını bilmiyorum sancı nasıl oluyo yani gerçek sanmı yalancımı anlamıyorum. Dünden beri kasıklarımda baskı var yürüyemiyecek kadar bide vajinam çok agrıyo sanki çıkıcakmış gibi açılma olup olmadığını muayeneden hariç anlayabilirmiyiz?bu durum ne oluyor. Sezeryanlıyım bu arada. Şimdiden teşekkürler😊