Benim ilk hamileliğim de öyleydi. Hatta otobüste kimse yer vermedi bana. Eziliyordum. Çığlık atmışım istem dışı😂kocaman şişko bir adam geçti ben de demire sıkıştım Allahtan bişey olmadı. Sonra hamile olduğumu anladı çok özür diledi felan. Yer vermişlerdi 🤣
Hiç üzülmeyin iç karnınız geniştir. 2.ve 3. gebelikte oluyor ve özellikle de sezeryan ise çabuk belli oluyor.