Fatma92 ozgeackgz-1 bende 35 haftalığım merak ediyorum dönmüş mü diye doktora soracağım bu hafta. Geçen gün hıçkırırken bebeğim alt tarafta hissettim başını bugün de hıçkırdığında yukarı taraftaydı yani sürekli yer değiştiriyor olabilir mi acaba
cansuaydin ozgeackgz-1 yani anlaşılır diyolar, daha aşağıda hissedersin nefes alışın rahatlar filan diyolar ama deneyimlemedim, bilemem🤷♀️
FdmNuur_Smtt Mesaneye baskı yapıyor yanı byle acıyor gibi saniyelik bi his oluşuyor bnde öyle oldu dr sordum kafası caatiya grmis normal dedi