bende 38+2 yim 2 gündür berbat bi grip yaşıyorum geceleri uyku yok sabaha kadar oturuyorum akşam serum falan takıldım halsizlikten gittim acile sadece bedenimi rahatlattı onun dışında tıkanıklık mahvediyo uyutmuyor bu zamana kadar çok rahat geçti durduk durduk son haftalarda hasta oldukkk kaç gündür gözüme uyku girmiyor bende bi çözüm arıyorumm ruloyla gezmekten bıktım 🤭🙏