Yenqec 32 hafta nasıl geçiyor kızlar, bebeğinizin boyu kilosu nasıl olmuş? Bir sonraki doktor kontrolünüz ne zaman?
Hilaliko Yenqec bende 32+1 haftalıgım 31+4 de 2 kg 41 cm demişti doktorum 34 de birdaha gitcem bu sefer nstye baglancakmısım bakalım hakkimızda hayırlısı 🙈🤲🏼💙
gezentianne Yenqec Sanırım en zayıf benimki. 32+0'da 1750 falandı ve ultrasonda ilk kez bi hafta geri 31 hafta ile uyımlu cıktı. Ama doktor arada böyle olabileceğini ve 3 hafta sonra 35+0'da gelmemi söyledi🤷🏻♀️
Durkayaelmas Yenqec tam 32 haftalikken gitmistim 2100 gr 47cmdi 34 haftalikken gel dedi simdi 33 haftaligiz haftaya randevumuz var
Seymaensar Ben 34.haftada çağırdı 32+2 de gitmişdim 2177 kg 43cm boyu dedi 35.haftadan itibaren de nst ye alacaklar
minee-34 Çok şükür güzel geçiyor. Bugün kontrole gittik 2.100 gram olmuş kızım 43 cm boyu. 35 haftada tekrar kontrol olacağız ve doğum hakkında konuşacağız.
Sibelce_ 31 haftalıkken gitmiştim42 cm boyu 1,630 grm kilosu demişti şimdi cuma günü tekrar gideceğiz 32.haftaya girdik
Yenqec Silemsi merhaba çok şükür kendiliğinden geçti, haftasını yakaladı. Tuzsuz beslenmeye dikkat ettim. Sürekli tansiyon ölçtüm. Onun dışında ekstra bişey yapmadan iki tarafta kendi kendine açıldı😊
Maymom Yenqec bende şuan 32.haftanın içindeyim en son 29+6 gittiğimde kilosu 1500 boyu 38 santimdi bana az geldi ya sizce normal mi
Yenqec Maymom 29. Haftada 1300 gram 37 cmmiş benim kızım. 40. Haftada 3880 doğdu çok şükür iri bir bebekti. Beslenmenize dikkat edin içinizi ferah tutun. 😊
Bng Haftada 1650 gramdı,göbek çevresi 2-3 hafta geriden geliyor dedi.33 ye tekrar çağırdı.erken Doğum olabilir beslenmediği için. Bunu yaşayan ya da tavsiyesi olan var mı acaba?