Semiha57 Asellinannesi Renni duo şurup kullanıyorum ben baya faydasını gördüm ama bazen ister istemez fayda etmediği oluyor az ve sık sık yemeğe çalış bana doktorum öyle söylemişti birde baharatlı fazla tüketme
Hilalcan-ilhan Asellinannesi gaviscon kullanılnıyorum ben içtiğim gibi mide yanmamı geçiriyor doktorum yazmıştı bi danışın sizde isterseniz
Eylemmmmm Asellinannesi soda iyi geliyo canım gece benim de çok yanıyordu eşime soda aldırdım içtim iyi geldi geçti yani
Semiha57 Gnl_grb27 genelde bütün hamileler kullanıyor ama ben doktoruma şikayetimden bahsetmiştim oda öyle yazmıştı sonraları bittikçe kendim aldım hep
CanNurdan Gnl_grb27 benim doktorum magcar yazmıştı ama o iyi gelmiyordu eczaneden gidip aldım eczacı günde en fazla 4 kere içebilirsiniz diyordu ben ne olur ne olmaz sadece yatarken içiyorum
Damlay Asellinannesi valla denecanımn Önceden sade soda içiyordum günde iki tane öyle geçiyordu artık midem onuda almıyor. Sığnağım ayva hem yararlarıda çokmuş bir sürü hadis var ayva ile ilgili 🙏🏻