basakaydemir 12 hafta oldum. Özellikle çok yorulunca ve gece yatarken ağrıyı hissediyorum. Dün daha fazla ağrıdı diye biraz kalçamı ovayım dedim. Sanki dövmüşler gibi ağrıdığını farkettim. Ana çok da önemsemiyorum açıkçası. Yorulduğum zaman dinlenmeye çalışıyorum. Sırt üstü yayınca ağrıdığı için önce biraz rahatlayana kadar yan yatıyorum. Bir şekilde ya hafifleyecek ya da alışacağız. Sağlıklı bir şekilde doğsunlar da 😍