Nilnes Arkadaşlar 39-40 haftalıklar gününü geçiren oldu mu ilk gebeliklerde insan sabırsızlanıyo elinde olmadan ama hic doguracakmışım gibi gelmiyor sizde durumlar nedir nişanı suyu vs ne zaman geldi
ayseilyas Nilnes 39+2aynn bnmde ilkim sabrim tukeniyo dayanamiyorm artk yalanci sancim dsinda bsey yok malesef her sabah uyandigimda ( daha dgrusu gece uykusu haram olp 4 5 gibi uyuyp oglen kalkiyorum ayptr sylemsi) 😂😂😂😂 suyum geldimi dgrdmmu dgrcmmi dyorum hemde hergun
cansubsrr Nilnes Bende bekliyorum ne su var ne nişan nede sancı arada Bi kasılmalar oluyor nst giriyorum sancı yok ebe yalancı sancı çekiyorsun diyor bu haftaya kadar yalancı sancı çekmedim yarın 40 hafta olucam yalancı sancı çekiyorum 🙄
Smyye_ Nilnes bnde oyleydım cnm, sancıların ufak ufak baslaması nişan bozulması, suyumun. Gelmesi ve dogum 24-25 saat felan surdu🤗😁 bır gun içindr herşey oldu yanı aniden gelebılır
Tazeanne0134 Ya ben 37+3 haftalık hamileyim oğlumun kafası doğum kanalına inmiş normal doğum görünüyor kafası kanala yerleşince her an olabilirmiş diyorlar doktorum da öyle dedi bilen var mı gerçekten öyle mi?
Umutlubirkadin Tazeanne0134 Iki gündür benimde kanala inmiş gibi hissediyorum aşırı derecede baskı yapıyor bacaklarima kramp giriyor ve bazen karnımın sertleşip yamuk durduğunu hissediyorum sizdede oluyor mu ? 37+2im
Nilnes Tazeanne0134 yani kanaala inem bebekler en geç 2 hafta içersinde dogabilir diye biliyorum bende ☺️