3yavruannesi gokcee evet dogumdan sonra yaptırdım normalde 22 haftada falan yapılmıyo ben bunda unuttum yine dogumdan sonra yapılıcxak sanırım 3 gebelık
Recbey gokcee benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandı hemen uyuşmazlık iğnesi yapıldı şimdi 29 haftalık gebeyim geçen hafta iğne yapıldı indirek coombs testine göre yapılıyor kanama olursa daha önce yapılıyor
gokcee 3yavruannesi benım smdı ıkıncı gebelıgım 10 haftalıkken yogun kanama yasadım hastanede yattım smdı 28 haftaya yakalasıyorum tekrar yaptırmalıyımmı yoksa dogumdan sonramı yaptırmalıyım?? bılemedım
3yavruannesi gokcee normalde hamileyken yapılır cnm bnm ben doktorum soyledı on aragmen unuttum mecbur dogumdan sonra ama suan da yaptırabilirsiniz bnm 10gun var dogum ayapılmadı sen yaptırabilirsin bı sor doktoruna mutlaka
Esir gokcee yaşamadım 28 haftada doktor yapılması gerekiyor dedi bebek benim kanımı almama ihtimaline göre yapılıyor