Kızlar patoloji sonucum çıktı , şöyle bir cümle geçiyor
” arada proliferasyon göstermeyen sito ve sinsityotrofoblastlarla çevrili villus yapıları dikkt çekmiştir “ yazıyor. Kızlar doktor adet gördükten sonra pıhtılaşma testi yapalım dedi. Villus ince bağırsaklarda bulunan tüymüş beslenmekle ilgisi varmış sizce bu kan pıhtılaşması mıdır başına gelen varmı 😢