Başlığa ne yazabilecegimi bilemedim. Happykidsi kullanamadgm icin belki cocuklari olan anneler tavsiye verebilir. 11 aylik oğlumun pipisinde ve yumurtaliklarinin oldugu yerde minik minik sivilce gbi kizariklik vardi poposuda oluyordu ama geciyordu. Pipisinde ilk defa bu kadar uzun sure oldu ve ilerledi. Dun o kadar degildi ama bugun baya kizariklik ve şişlik var ucun falan temizlerken aglama dokundurtmama gbi bsyi yok cok acimiyor sanirim. Ne yapabilirm bugunluk yardmci olabilecek var mi. Iltihap olabilir mi ya da pisik mi sadece cozemedm. Bi kac yerde erkek bebeklerde pipisinin icinde beyazimsi seyler olup akitilmasi gerekiyormus icinde kalinca iltihap olurmus ama akinti falan bsy olmadi hic sadece sislik ve kizariklik var