derinseda benim 143 cıktı bana sınırdasın sadece yediklerine içtiklerine dikkat et karbonhidrat ve tatlı yeme dediler iki farklı doktor böyle söyledi. Ama ben 100 lük yaptırmadım. Kendi doktorum neden yaptırmadın dedi, neyse zaten artık haftan geçmiş açlık tokluk kan şekerine bakalım dedi baktirdim gayet iyi cıktı sende öyle yapabilirsin