Kubs Bsraakdmr Amin inşallah hepimizin fındıkları sağlıkla gelsin ve güzel yaşasın 💖ama evet değişebilir 😅
GamzeveMinik Bsraakdmr eğer kızımın adını arven koymasaydım kesinlikle deniz olurdu ❤️ ( bu arada kızım yok , eğer olsaydı adını arven koymasaydım deniz koyardım demek istedim) 😘
Deletedmom124 Bsraakdmr benim çevremde ebrar koyan hiç kimse yok oğlumun ismini de kimse de yok diye seçmiştik akın koydum hayırlısı artık herşeyin
Ohorza Ayse1515 ne kadar doğru bilmiyorum ama Meryem isimliler çok sıkıntılı yaşam geçiriyorlarmış tesadüfmü bilmiyorum ama ne kadar Meryem isimli tanıdığım varsa başlarına gelmeyen kalmamış 😁Meryem validemizde öyleydi ya
Eesra Bsraakdmr ben defne duru istiyodum esimde ebrar olsun dedi anlasamayinca ebrar defne karar verdik
Bsraakdmr Eesra defnede güzel ama bende kötü çağrışımları var o yüzden koymak istemiyorum bi tane ünlü bi kadın vardı vefat etmişti çok etkilenmiştim o yüzden 😢
tugbamehmet Bsraakdmr evet ya çok hoşuma gitti ❤️NARE❤️ Kulaga da çok hoş geliyo😂 yine bi değişime uğramazsa nare koycm inşallah 😂❤️