Nhtsbl doktorunuzu değiştirin bence morfoloji 4 ve üstü olması lazım. Bizde 1.5, senedir istiyoruz eşimin değerleri iyi çıktı morfoloji de 5 ama doktor yinede beğenmedi ilaç içiyor şimdi bize göre normal değerinde ama takviye vitamin diye kullanıyor belki kalitesi artar