Yusufzynp Kizlar cok afedersiniz basur olmusum 39 hafta 1 gunlugum ilk defa boyle bisey geldi basima ýa cok kotu bisey ne yapmam lazim sizce nasil gecer bu cok rahatsiz oluyirum..
Bma_blc Kesinlikle doktora git 34 haftalığım bu hafta başıma geldi pek önemsemedim patlak verdi doktorda buldum kendimi şurup ve krem verdi de bir nebzede olsa rahatladım