Sabahlari kahvaltida bir portakal 2 mandalina smothie makinasindan gecirim iciyorum. Zencefil ve bal karistirip tuketiyorum. Bir de ihlamurun icine cok ama cok bol karabiber ekleyip bir parca limon ekleyip o sekilde iciyorum. Boyle kulaklarimdan bile acidan alev cikiyor sanki ama bogazima o kadar da iyi geliyor ki...