DiplomaliEvHanimi Deletedmom_9 5ocak 🙏🏻 13.gun lekelenmem oldu onceki ayda olmustu 12gun eciktim sonra tarlusalla adet gordum bua ayda leke geldi hayirlisi
Tubacfc34 Deletedmom_9 2 ocak adet tarihim klomen ve çatlatma iğnesi kullandım adetime 6 gün vardı kan verdim 5. 00 çıktı 3 gün sonra tekrarla dediler ama adetimi bekliyorum inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız
Mom36 DiplomaliEvHanimi ayni durumdayiz. Bende ilkdefa adet öncesi leke gordum adetime 3 gün var henüz. Tik yok . Çok fazla kasik ve bel agrilarim var az önce test yaptim cikmadi. Ins. Bebişm vardir. Ama bu ayyy hissediyorum bi degişiklikler var . Rabbim isteyen herkeze nasip etsiinnn aminnn 🙏🙏🙏🙏
Erkanpasam DiplomaliEvHanimi yarindan adetime 9 gun kaliyo cok heycanliyim yapsam cikarmi sence canim
Meyvis93 Bende burada bekleyeyim, allahim isteyen herkese nasip etsin.erken belirtileriniz varmi, benim kasık ve belimdeki agri cok farkli, yumurtlamam biteli birkac gun oldu
NurEto Deletedmom_9 göğüslerim sızlıyor arada kasıklarım agrıyor sürekli yiyorum başka bişey yok suan
DiplomaliEvHanimi Deletedmom_9 1.2gundur baya uyku hali var canim tabi uzun sure ayakta durunca belim agriyo bide her yemegin yaninda tursu salatalik cok yiyorum tabiki gogusler falan sizliyo. Ama stres olmasin diye kendimi takip etmiyorum
Deletedmom_9 DiplomaliEvHanimi evet her ay kendini takip edince kötü oluyor. Akışına bırakmak lazım ama zor :)
bebisvarmi Tubacfc34 canım sen hamilesin korkucak bişey yok git ver kan yine 2.0 üstü gebelik var demek hatta seninki 4 haftalık falan