Merhabalar, bebek kafa ölçüsü büyük olduğu için ve kendi isteğimle tam 38+5 olduğum gün sezaryen olacağım. Bu tarihte ya da daha öncesinde doğum yapıp sorun yaşayan oldu mu? Emme refleksi vs. Sizin doktorlarınız ne diyor ne öneriyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗