NadidEnsar Kızlar doğumuma daha 29 gün var ama bu gün az az da olsa suyum geliyor ama hiç sancım yok ne yapmalıyım acil bilgi verebilir misiniz?
NadidEnsar Dkktlbsra ama sancım yok sezeryana alabilirler diye hemen gitmek istemiyorum bebeğim bu durumdan zarar görür mü?
Cge_14 NadidEnsar tabiki de o suyun azalmasi bebege zarar veriyor. Riske atmaya degmez bence mutlaka doktora görünün. Bazen anne hissetmesede nst de sancı çıkıyor.
Zeyk Sancın olduğunda değil suyun geldiğinde zaten doğuma aliyorlar bebeğini de kendini de riske atma suyunun tamamını bekleyip git hastaneye yani