Burcu2626 Biz 27+4 olduk su son gunlerde bebek toplaniyo kendini iyice karnima dayiyo sertlik hissediyorum artik hareketlerini net ve sert hissediyorum kaydigini ve vurdugunu sizde durumlar ne merak ettim
Hatice_mustafa Burcu2626 Merhaba bizde 27+4 ve aynısını bende yaşıyorum. Normal bir durum diyorlar fazla toplu durmuyor bi kaç saniye sonra yumuşuyor zaten. Kayması da gayet normal .Korkma
Nurcan126 Burcu2626 merhaba 28 deyim tekmeler sert tırtıl kayması gibi ama sert oldu bi yere toplandı dr kasılma olduğu nu dedi ilaç kullnym kasılmayı anlarsın zaten az ağrılı kasılıyn bi yere toplanyr bebek hareket etmiyr ozman
Fidan3594 Burcu2626 bende de öyle oluyor genelde sağ tarafta toplanıyor kafası mı poposu mu bilemiyorum 😄
Burcu2626 Nurcan126 ara ara cok sik olmadan toplaniyo sadece toplandigi yerde gerginlik oluyo dun sag kasihim da batma vardi sabah ebeye sordum rahim buyudugu icin o tarz seyler normal dedi
Burcu2626 Fidan3594 benim hep sol tarafim da bir de soluma yatinca cok tekmeliyo sagima dondugum de sakinliyo
Nurcan126 Burcu2626 banada rahimin büyüyor diolardı genede tahminle dr bakması arasında fark var görünmek lazm bi dr
Aycalya Benimde solumda toplanıyo arada ama kısa sürüyo sonra geri vuruyo geriniyo bişeyler yapıyo ☺️