Kızlar merhaba bugün kontrolum vardı şikayetlerimi sorduklarında kasılmam olduğunu söyledim doktor o yüzden nst ile birlikte toko da istedi düzensiz kasılma görünüyor bende hissediyorum muayeneleri 3 günde bire düşürdük ama hastanede yatmak istemedim çünkü açılma da yok suyum gelene kadar ya da sancım sıklaşana kadar hastanede kalmayı düşünmüyorum sizce doğru mu yapıyorum?