NurseB Maviilm mide yanmam azaldı bulantım arttı :( ama belirtilerin tamamen kesilebilir bile çok normal
Hayraz Maviilm benim iğrenç ağız tadım geçmiş ama bulantılar devam fakat iki gündür karnim agriyor büyüyor diye sanırım çünkü bir hafta önce gene aynen böyle sancı oldu büyüyor bebek genişliyor karnim dedi
_Mrv_ Maviilm ben 11deyim mide yanmam kesildi endişeleniyodum siz yazınca içim rahatladı. İlk aylar geride kalıyo artık inşallah sağlıkla gelsin hepsi.
NurseB Maviilm bende her gün midemin yanmasından şikayet ederim bi anda kesilince de neden yanmıyo diye korkarım :)))
Aysegulelma Hayraz canım benimde öyle olmuştu hatta kana bile yaptı doktora giittik kanamadan korkmuştum ama kese ve çevresinde kanama yok iç karın genişliyor yerleşiyor ve büyüyor demişti doktor
Maviilm Hayraz evet bendede metal tat vardı geçti çok şükür halsizlk çok var bu arada karnınız çıktı mı ya ben çok zayfm 😂
Aysegulelma 12+4haftalığız, hiçbir belirti yoktu zaten sadece uyku ve sinir hat safadaydı :) en ufacık mide bulantısı, tiksinti bile yaşamadım.. Sadece gögüslerim çok hasas ve sol gögüsümde çok şişlik var 🤭
Dns Bulantılarım biraz daha azaldı. Merak ettiğim birsey var kasık agrınız oluyor mu arkadaşlar?Normal mi acaba?
Aysegulelma Dns evet kasık ve bel agrısı çok yorulduğum zamanlar oluyor başlarda kasık agrım şiddetliydi adet sancısı giibi büyüdükcce bel agrısına döndü ama dayanılmıycak gibi değil canım
Kbrahrl Dns evet canım ara ara olması normal bende 12+1 deyim benimde arasıra batmalar oluyor doktor normal olduğunu söylemişti
Maviilm _Mrv_ bi bakıyorm belirti üstüne belirti bi bakıorm hiçbişeym yok hop oturup hop kalkıyorm 😂normalms neyseki😄
hilalcali Bende de durum aynı belirtiler geçti diye tedirgin olmuştum ama görüyorum ki herkeste aynı karnımın büyümesini sabırsızlıkla bekliyorum sabah olmuyor hiç akşama doğru biraz çıkıntı oluyor 😂