Damlamina Ya kizlar 19.haftamdayim bugun afedersiniz wcye girdigimde peceteye cok az kan geldi korktum doktorum yarin var ama sizce neden olabilir ciddi biseymidir acile gitmeli miyim agrim vs yok
Sedahmettt Damlamina daha önce kanamanız olmuş muydu ? Bi doktora görünün yine de kahverengiyse pek önemsemiyor doktorlar ama kırmızı ve pembe ise ihmal etme canım 🙏🏻
Damlamina Sedahmettt gittim canim kirmiziydi durmadi gittim ama sonuc yok vallahi anlamadim bi sorun yok dedi
Ozgeeyldz1 Geçmiş olsun bence bi doktora mutlaka görünün benimde 30. haftamda kanamam olmuştu ve herhangi bir ağrı da yaşamadım erken doğum riskim vardı, şuan bir sıkıntımız yok bizim, ama mutlaka bence gidin hastaneye.