Kararsızımm
Dibeee ben Can ismini çok severim 🥰
Dibeee can ismini tek koymayın diyorlar ama Bi araştırın isterseniz
Dibeee Çınar 💙 Oğlum 🤭
Dibeee çınar Ege bende oğluma düşünüyorum 🤭🤭
Kızımın isminde Buğlem bu arada
Dibeee ikisi de cok guzel. Ben çınarı seçtim.. Buglemle uyumlu istersen Buğra olabilir🥰
mmrv evet ama sevemedim ismi🤗🤗 uyuyo aslında
Çınar tabiki💙