Derya52 Fasulyeninannesiii benimde öyleydi taki dün aksama kadar şimdi hiç ses yok uzanınca dönüyordu şimdi tek bir hareket yok ... okudum gece kordon bağından oluyor diye yazıyor ...
Fasulyeninannesiii Derya52 saglk ocagna gidebilrsinz yakin ise kalp atışını dinlerler iciniz rahat eder
Derya52 Fasulyeninannesiii halada evet hareketsiz malesef yedim içtim şimdi banyo yaptım söylemesi ayıp ama yine yok😔
Derya52 Fasulyeninannesiii ben İsviçre’de yaşıyorum malesef yaşadığımız ortam Türkiye gibi değil hemen gidim baksınlar cok kanunlu bi yer bide randevusuz asla kabuk etmiyorlar acile gitmek lazım onunda bir sürü açıkçası Faso füsosu var hani pişman oluyoruz biraz o konuda KESK’e sağlık ocağı olsaydı burdada hemen gitseydik😔
Fasulyeninannesiii Derya52 canm bence hareket etmiyosa vakit kaybetme derim nolursa olsun erken teshis can kurtarir bebeginizi Rabbim korusun insaAllah
Derya52 Fasulyeninannesiii 2.5 saat sonra hastaneye gidicem zaten kabul etmezler şimdi gitsem ay allah korusun🙏😔
Derya52 Duyguslabebegi kulagını karnıma bastırdı 2 kere yaptı bugün sesi geliyor dedi internette okudum duyuluyormuş kalbinin sesi
Duyguslabebegi Derya52 bu çok güzel bir şey ❤️ Gittiniz mi doktora haber verin mutlaka bize. Dualarım sizinle
Derya52 Fasulyeninannesiii allah razı olsun teşekkür ederim mutlaka haber edicem 🙏🙏 allahım göstermesin
EbruIrmakAhmet Derya52 lütfen haber verin çok merak ettim Rabbim bütün melekleri korusun sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ecrin035 Derya52 bende 35 haftalığım ama tam tersi durmak bilmiyor nts de bile kalp atımını tam bulamıyorlar dönüp duruyor 😱
Derya52 Herkeze merhaba dün akşamdır beri yazamadım kusura bakmayın ama minik prensesim dünyaya geldi çok şükür saglıklı 🙏🙏🙏 kordon dolanmış 3 kere boynuna
Zeyk Derya52 ayyy canım dogurdun demek dünden beri de aklimdaydin ayyy iyimisinizz? Herşey yolunda mı? Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🙏✨