Kızlar bebeğimin çamaşırlarını yıkamaya başladım unibaby ve Dalin marka sıvı deterjan aldım ama bi de battaniye ve havlularına kullanmak için uni baby yumuşatıcı alayım dedim ya o kadar çok ilaç gibi kokuyor ki kaç kez duruladık tekrar tekrar... astım yine içime sinmedi bilmiyorum kurudu ama 32+2yim umarım doğana kadar koku gider 😰🤬 dalinle yıkadıklarım çok güzel yumuşatıcı kullanmadım kıyafetlerine...