Ben doktoruma sorduğumda uzun süreli sırt üstü uyumak kan dolaşımını yavaşlatır dedi. Hatta ben genelde yüzüstü uyuyorum dedigimde . Nasıl rahat edersen öyle uyu zaten karnın büyüdükçe kendin yüzüstü uyuyamayacaksın tadını çıkar dedi hic bisi olmaz dedi. Ama saga veya sola uyusan daha rahat edersin dedi. Ama yinede insan tedirgin oluyor valla.