umggzm53 ne güzel masallah ❤️ Ben 20 haftalık oldum ama karnım yok yani cok az bssy var üzerim de kıyafet varken belli bile olmuyor karnım cıplak bakınca belli sizin kaçıncı haftada çıkmaya başladı benim iç karnım genişmiş ilkinde de 6. Aydan sonra çıkmıştı 5 6 hafta daha bekleyeceğim sanırım 😀