Bugün genel kontrol için gittim bi kaç gündür kasılma oluyordu doktor muayene etti bebek nerdeyse kanal girmiş kafası çok aşağıda dedi daha sonra nstye girdim az az sancı çıktı doktor erken ama yapacak bişey yok dedi kilosu 2.200 alttan muayene etmedi riske girmeyelim dedi şimdi hap verdi bi tane magnezyumu günde 2 ye çıkardı ama beni bi telaş aldı çok erken daha bu haftalarda doğum yapan var mı 😔