Merhaba arkadaşlar hamilelikte kullanılan şampuan,saç kremi,duş jeli ,sabun vs gibi ürünlerinde içeriğindeki zararlı maddelerden dolayı olumsuz etkisi olduğunu duydum.ben de ilk başlarda doğal içerikli siveno şampuan aldım ama maalesef saçlarım keçe gibi oldu ve aşırı döküldü geri bıraktım şimdi tekrardan head&shoulders kullanıyorum.sizler bu tarz ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz hangi ürünleri kullanıyorsunuz?dikkat ediyormusunuz bu tarz şeylere?