Buse80 Belinay_AliEge ha anladım canım benim eşimde Siirt’te görev yapıyor ama suan Irak’ta o yüzden bende Osmaniye’de annemlerdeyim
Seyma_Eren Prensesinannesi_ ayy canım benim eşimde öyle hiçbir ismi beğenmediği gibi kendisi bir isimde söylemiyor. Benim en çok begüm ismi hoşuma gidiyor
Minikumudum- Prensesinannesi_ cinsiyetimiz belli değil daha eğer kız olursa Tuana koymak istiyorum anlamı cennete düşen ilk yağmur damlası
esraceylan Belinay_AliEge bende hataylıyım ama 14 senedir bahçede oturuyoruz tabi ben çalıştığım için dışardayım ailem orda ☺️
Minikumudum- Prensesinannesi_ eşinizin maşallahı var her isme bir mana tek çıkar yolunuz bence kaynananızın ismi onada bahane bulmaz
Prensesinannesi_ Minikumudum- kaynanamın ismi güzel bi isim ama koymak istemiyorum ben isimlerin insanların hayatlarını etkilediğini düşünüyorum ismi elif ve çok ağır bi isim koymk istemiyorum
esraceylan Belinay_AliEge 🥰🥰 bende Antakyada doğdum ama 1.5 yaşında babamın işinden dolayı hep dışarda büyüdüm ama büyün akrabalar Antakyada ☺️
damlasahin Prensesinannesi_ aynı durumdayız 😂 eşim bulduğum isimlere hep kulp buluyor linaya karar verdik yanına asel istiyordum ama sanki çoğaldı şuan arayıştayım hala
Minikumudum- Prensesinannesi_ anladım o zaman rabbim hayırlı ismi nasip etsin ne diyelim çok dar da kalırsanız en iyisi ısimleri kağıda yazıp öyle karar verin
Kbrckbln Buse80 iyi arastirnak lazim tatlim isim kinusunda benim kizim olacak 24 hadtaligiz hala isim bulamadim