Ne kadar saçma ya hastalarını birakıp gitmesi bide özel yani başka, hasta, alma, elindekileri bitir sonra nereye gidiyorsan git resmen aldatmaca yani para tuzağı çok ayıp bende Ankaradayım hiçbir bilgim yok canım, ama okuyunca çok sinirlendim yazmadan edemedim kusura bakma her türlü şikayet halkın var bence
Tazecikannecik