Merve6475 merhaba ben de tüp bebekle hamileyim. 18. Haftamdayım geçen hafta kanamam oldu. Dr yormuşsun kendini dedi ki hiçbirşey yapmadığım boş bir günde oldu normal çalıştığım günlerde daha çok yoruluyordum.. pruton iğne ve endol fitil kullanıyorum. Kan sulandırıcı hep alıyordum ona devam ediyorum. Dr Kesmedi. Hatta bugün yine kanamam oldu ama rahim kaynaklı değilmiş, kasık ağrım da var anlaşılamadı ne olduğu.. ama bebeğim yerli yerinde çok şükür 😊 velhasıl bizi çok korkutsa da kanama ağrı vs oluyor, inşallah sağlıkla atlatırız bu süreci