Yoskalesa Kızlar merhaba, 40. Haftamdayım. Suan da Nst’de sancılar 50 ve üzeri olduğunda mı doğum başlangıcı olarak sayılıyor?
MelekEzgi Yoskalesa 100ü bulması gerekiyor diye biliyorum. Kaç dk da bir çıkıyor kasılmalar ve kasılırken kasıkta ya da belde ağrı hissediyor musunuz?
Rukiyemus Yoskalesa meraba canım bende 40+2olduk bizde de tık yok gelmek bilmiyor sancı çıkmadı açılmada yok takılıyoruz öyle
Yoskalesa MelekEzgi herhangi bir ağrı veya sancı hissetmiyorum. 20 dk boyunca bir kaç kez çıktı 60’ ın üzerinde. Doktorum suan bir belirti yok dedi şimdi geri eve gönderdi.
MelekEzgi Yoskalesa benimde nst de 8 dakikada 1 60larda kasılmam çıkıyor ama herhangi bir sancı hissetmiyorum bende. Eve geldiğimde de yarım saatte bir geliyor ama sonra 1 gün hiç olmuyor. Yalancı sancı diyorlar o yüzden.
Yoskalesa Rukiyemus valla artık sabırsızlanıyoruz. Her şey yolunda ama insan gelsin diye bekliyor, heyecanlanıyor ama hiç belirti yok ☺️